Tuesday, December 7, 2010

This Is What We Call "LIFE"???....

Apa yang telah jadi pada aku??...
Aku dah tak seperti dulu...
Ramai yang bagitahu aku dah berubah....
Apa lah yang membuatkan aku tetibe berubah...
Ntah Laaa...
Takpe2.. Aku tempuh je semua ni dengan tenang...
Hope ade lah hikmah satu hari nanti...
Aku dah tak larat nak tempuh semua ni lagi...
Hope sape yang bace ni, dapat lah faham erti dan makna yang tersirat...
Aku Berubah??...
Aku tak seperti yang orang lain katakan...
Aku berubah mungkin bersebab...
Untuk lupakan segala kepahitan yang aku sedang lalui...
Besar tnggungjwb nak pikul..
Cukup2 besar...
Sabar je yang aku mampu...
Ini lah yang dinamakan hidup...
Kadang2, kte hidup hari2 gembira...
Tapi, bila dah dtg duka tu, amat2 lah seksa...
Tak banyak aku mintak...
Selagi nyawa nih ada, HARGAI lah aku...
Aku tak mintak balasan sedikit pon...
Hanya dengan HARGAI je, aku dah teramat2 gembira...
Tanx dekat kengkawan yang dapat menceriakan hati ini walaupun tak seberapa nak ceria...
Aku hargai...
Tanx sbb sudi jadi kawan aku..
Layan kerenah aku...
Layan kepala gila aku...
Layan gelak tawa aku...
Layan lawak aku...
Terima kasih sangat2...
Aku teringin nak jadi NASIR yang dulu...
NASIR yg dimata orang keliling amat2 lah ceria...
Mungkin faktor sekeliling yang membuatkan aku berubah...
HIDUP UMPAMA RODA...
KADANG2 KITA DIATAS, KADANG2 KITA DI BAWAH...

THIS IS WHAT WE CALL "LIFE"

0 comments:

Post a Comment

 
;