Saturday, January 22, 2011

New Life??..

betul ke org cakap aku ni dah berubah??..
tipu lah..
aku rase biasa jer..
tak de ape yang berubah pon..
semua sama..
aku tak tahu lah ape yang aku dah berubah..
if aku berubah ke jalan yang salah, hope sesape yang nampak tu, leh lah tegur..
sebab manusia tak pernah lari dari kesilapan kan..
so, if benda yang aku buat salah, or perangai aku pelik semacam je, hope ade yang tegur..
kalau tak tegur, cam ne nak ubah kan..
same dengan je..
hehehe..
tapi aku dapat rasa yang aku memang tak berubah..
sama macam dulu..
cuma, perangai NASIR yang dulu dah tak ade..
tuh je yang berubah..
NASIR yang dulu banyak tinggalkan kenangan manis dekat kengkawan die..
tp NASIR yang sekarang ni, byk sakitkan ati kengkawan..
hehehe..
bukan sakitkan ati..
cuma nak cari ruang hidup yang lebih sempurna je..
neway, tanx coz sudi berkawan dgn aku lagi..

0 comments:

Post a Comment

 
;