Monday, August 27, 2012

Maafkan Saya..

Awak, Maafkan Saya kerana tak sempurna untuk awak.. Maafkan Saya kerana sering menyakiti awak.. Maafkan Saya kerana dah buat awak terluka.. Maafkan Saya kerana tiada di sisi awak di waktu awak memerlukan.. Maafkan Saya kerana tak memahami awak.. Maafkan Saya kerana telah menyayangi awak.. Maafkan Saya kerana selalu merindui awak.. Maafkan Saya kerana menyimpan angan untuk bersama awak.. Maafkan Saya kerana tak mampu buat awak bahagia bersama saya.. 

Tapi.....

Saya tak pernah lupa untuk mengambil berat pasal awak.. Tak pernah membenci awak ketika awak permainkan cinta saya.. Tak pernah sedikit pun berdendam dengan awak.. Tak pernah curang dengan awak.. Tak pernah berharap cinta awak melebihi cinta saya pada awak.. Tak pernah menipu hati ini tulus menyayangi awak.. Tak pernah lupa mendoakan awak.. Terima kasih awak.. Atas segalanya.. Saat suka dan duka ini..

Nukilan tulisan dari Hati yang tulus dan ikhlas (Nasir)

0 comments:

Post a Comment

 
;